Norrskensnatt

 
 
 
 
 
Inatt har jag försökt fota norrsken. Första gången för mig som jag faktiskt kan ge det en ärlig chans då jag tidigare antingen inte haft riktig kamera med mig eller så har jag i all hast fått med mig ett objektiv som inte klarar det.

Tyvärr var det rätt molnigt och jag upptäckte när jag kom hem att jag inte hade träffat fokus på en enda bild...
Tänkte liksom aldrig tanken att det skulle spela någon roll om jag hade fokuserat eller inte när jag "bara skulle fota himlen"
Men det gjorde otrolig skillnad..
Nåja, påt igen nästa gång!

Nu har vi hittat den perfekta platsen att stå på som inte är långt hemifrån, alltid positivt!

Passade även på att leka lite med pussbilder och gravidbilder..
Gravidbilderna.. Hahahha assåååå...
Står där vid vägkanten och fotar gravidbilder och så kommer jag på den geniala idén att jag ska ta av jackan och tröjan, så jag börjar med att släppa ner jackan på marken (tänk att det är kolsvart ute) så säger T att "det var där jag kissade"
Jag blev så förbannad, "ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVET ELLER DU KAN VÄL KISSA I GRÄSET OCH INTE DÄR MAN GÅR" Lagom gravidhormonig liksom samtidigt som jag garvade...
Sen kommer jag på att det blir nog en ful siluett när jag har mjukisbyxor på mig så dem drog jag ner så jag stod där i linne och trosor i det kolsvarta.. Har en del bilder tagna med blixt där T ställde in fokus.. Snyggt......

Kamp mot klockan att hinna ta klart kortet (hade typ 30 sekunder slutartid) och dra upp byxorna innan bilarna som åkte förbi hann komma nära nog att se något.. :P
Sandra
2015-09-11 @ 16:43:02
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Hahaha ! Måste ju varit ganska så pirrigt att stå där halvnäck ! xD Väldigt fina o stämningsfulla bilder ! Gud så stor magen blivit <3

Svar: nja men svinkallt var det och jag var mer rädd att få myggbett på privata delar där jag knappt når att klia än att nån skulle se mig i mörka natten.. :p
Ronja Edlund

sandra
2015-10-28 @ 04:40:21
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

*host host* :P

Svar: hahha känns som att jag bloggar för sällan om det blivit så dammigt att du hostar? ;D
Ronja Edlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0