När magen börjar frysa







När man kommer vara höggravid hela hösten och kanske en bit in på vintern måste man ju börja fundera lite över ytterkläder.. Orka köpa en gravidjacka som man sen inte kommer använda nå mer, de är ju rätt dyra liksom.. 

Så vad tror ni istället om en sån här poncho/cape? Denna finns på H&M och kostar 299:- - känns helt klart överkomligt när jackorna kostar 600:-!!


Tror ni det blir snyggt?
Ska nog köpa den när det blir lite kallare.. :)
 
 
Sandra
2015-09-08 @ 12:15:15
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Fin färg ! Vet inte hur varmt den håller dock om det blir kallt ! Här i skåne har vi ju inte värst varma vintrar, när jag bodde i Gävle vart det ju fucking istid xD Ändå klarade jag mig 4 år där med en jacka som inte gick att knäppa ;)

Svar: Nää.. Man vet ju inte hur mycket kalluft som smiter in underifrån.. Antingen nåt sånt här dock, eller en oknäppt jacka.. Jag brukar dock nästan alltid föredra att ha jackan stängd..De som har vart gravida under den kallare årstiden säger dock att man inte fryser om magen och att det går super med bara uppknäppt vanlig jacka..
Ronja Edlund

Sandra
2015-09-09 @ 15:46:43
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Med en extra tröja under o en lång tjock halsduk som hänger ner i öppningen så klarar man sig bra ! Jag brukade ha dubbla halsdukar så jag fick en att burra upp om halsen o en att hänga ner o värma fronten :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0