Jag fick aldrig någon frukost på sängen men det andra var iaf Najs!



Alltså. Den glädjen när man har spenderat kanske lite för mycket pengar så man känner nääästan lite ångest över månadens ekonomi (har köpt både ny symaskin och diskmaskin = mycket pengar för en student...)
och så får man hem ett brev om att man har betalt för mycket pengar på bilförsäkringen så man får nästan 2000 kr tillbaka.
Den glädjen är ju något extra! 

Hände mig i förrgår! :) Hade tydligen både låtit försäkringen dras med autogiro + att sambon betalat manuellt. Ett par månader tillochmed, bra koll man har!?
 
Så himla najs att det rättas till automatiskt när man inte haft nån koll själv!
 
 
Idag vaknade T nån timme före mig och gick upp då (båda är lediga idag) och efter det låg jag och halvsov och väntade på att jag skulle få frukost på sängen. Jag menar; Vi går alltid upp samtidigt när vi är lediga annars så när han säger åt mig att ligga kvar ett tag till eftersom jag sover så dåligt nu för tiden (cirkus i magen och väldigt ont i ryggen + kisspauser och vakna tidigt på morgnarna ofrivilligt)
Då tänker ju iallafall jag att detta är ju ett utmärkt tillfälle att ge mig frukost på sängen!

Men sen är vi båda realister att dels äger vi ingen bricka så servering är ju kanske lite krångligt.. Och äta bröd i sängen - hur mysigt är det egentligen? Jag kan inte sova om det är minsta lilla tanigaste gruskorn på lakanet, måste borsta av sängen NOGA varje kväll.. Ryser av tanken på brödsmulor..
Men ett glas oboy kunde jag väl ha fått iallafall!?

Men det hade jag väl spillt ut.. ;)
 
Sandra
2015-09-03 @ 07:40:29
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Killar alltså, ibland har dom inte ägnat en enda tanke åt något som en annan finner ytterst självklart ! xD

Svar: sa det till honom senare när vi var på rusta; titta älskling, här var en fin bricka! om vi hade haft en bricka hemma igår morse hade ju jag kunnat få frukost på sängen, för det var ju bara för att vi inte hade nån bricka som du inte gjorde det - det vet jag ju! <3 ;)
Ronja Edlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0