En liten snabb presentation..

 
 
Hej! 
Oavsett om ni är helt nya eller om ni brukade läsa min gamla blogg (RonjaZorina.blogg.se) på den tiden den uppdaterades.. så är ni varmt välkomna!
 
 
 
Här följer nu LITE om mig!

 
 
 
Ronja heter jag, jag är 25 år och väntar första barnet tillsammans med min partner T
som precis har firat vårat 11 år ihop!
 
 
 
Jag tycker om att renovera gamla möbler, här har ni en minibild av min TV-bänk före, under tiden och efter renovering. Fråga mig inte varför bilden blev så liten - valde bredd 1000...?
 
 
 
Jag tycker även mycket om inredning, har ett hem under ständig förändring. 
Denna bild är från i Mars så det ser inte riktigt ut såhär längre men har ingen nyare bild i dags
 
 
 
 
En annan sak jag tycker mycket om är pyssel i alla dess former! Här ser ni mitt senaste nagelpyssel!
 
 
 
 

Jag samlar på orkidéer och har just nu runt 30st.. Har för få fönster!
Funkar hur bra som helst nu under sommaren men när vintern kommer blir det TRÅNGT!
Älskar att prova på olika sorter, tror bara 9 av mina är brudorkidéer, resten är andra sorter..


 
Jag fotograferar en del också, denna bilden är från min systers bröllop i våras där jag var fotograf. :)


 
 
 
 
v20, typ?

 
 
Och sist men inte minst är jag gravid i vecka 25!
Vi väntar en liten flicka i slutet av November, lilla M! <3
Beräknad till 29/11






Det var lite om mig, mer kommer senare antar jag!


VÄLKOMNA! 
 
 
 
 
Sandra
2015-08-10 @ 23:50:24
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

IHHHH så exciting !! :D Ser fram emot att följa :D

Svar: Men vad är det jag ser? Har du en blogg nu?? Sen när, haha!?Sist vi pratade om det sa väl du att du hade en privat bara? Massor med år sedan iof :P
Ronja Edlund

Sandra
2015-08-12 @ 03:52:42
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Haha ! Jo så var det, den har jag kvar också men lägger aldrig upp nåt, bara mamma o pappa som tittar där o nu har dom båda fb o den ena insta också :P Denna är bara för 'crafting'-relaterat, tror jag startade den när jag började virka för ett par år sen :P Sen när jag gick över till korsstygn blev det inte lika mkt att lägga upp för det tar mkt längre tid :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0