update



Tänkte bara slänga in en liten uppdatering..  Denna jäntan fyller 50 dagar idag. :)

Hon föddes 19/11 via planerat snitt, kom ut kl 11.42
3660gram
48cm

Mikaela Malee Jensen heter hon <3

Anonym
2016-02-24 @ 13:39:45

Det var ju Michelle nyss? HAHAHAH

Svar: "nyss" kan jag väl inte direkt påstå.. hon har hetat Mikaela längre tid än hon kallades Michelle.. Tillochmed innan hon föddes då vi sagt i tio år att en framtida dotter ska heta Mikaela. Ändrade namnet vid födsel men ångrade oss rätt fort eftersom hon alltid hade vart en liten Mikaela, kändes på något sätt som att jag saknade min Mikaela fast hon var hos mig, med ett annat namn..

Knepigt hur stor påverkan namnet har men vi kände det att det enda rätta var att byta tillbaka. :)
Ronja Edlund

Ronja Edlund
2016-02-24 @ 14:13:09
URL: http://mammaronja.blogg.se/

Fattar inte heller vad som är så roligt med det? Att föräldrar velar med namn är väl inget ovanligt?
Och även om det skulle va det är det ju knappast "HAHAHAH"? :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0