Nyduschad och dyngsur av svett

Har haft ett väldigt jobbigt möte med barnmorskan idag där vi pratat om min förlossningsrädsla. Efter en del tårar, panikångest och begravda känslor som idag grävts upp bestämde vi att jag ska få en remiss till Klara-mottagning (tror jag det hette)

Sen får vi se vart det leder, men det är skönt att jag vågade nämna min rädsla till slut..

Sen lyssnade vi på lilla hjärtat och mätte magen också <3
Magen låg för första gången lite under normalkurva men det var ingen fara sa BM, bebis ligger långt ner och på sniskan så det kan vara därför måttet avviker lite. :)

Ska iväg på en gång nu, åkte bara hem för att byta om - panikångesten gjorde mig dyngsur, svettades typ en hel flod.. Var nyduschad innan - känner mig inte så fräsch längre.... :/
Sandra
2015-09-08 @ 12:16:42
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

<3

Svar: <3
Ronja Edlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0