varför har man så mycket skit hemma???

 
 
 
Skulle bara ladda en maskin tvätt och vika in det torra.. Har hittills rensat och möblerat om i underklädesbyrån, tvättat, vattnat några orkidéer med diskmedel, plockat...
 
Och sen fastnade jag i att rensa garderoben...  Det var väl en jävligt dålig idé att börja med det när allt jag ville för tre timmar sen var att sova en stund till.. Kanske i solstolen tillochmed?
 
Hallen ser för hemsk ut, jag är trött som fan och nysig (vem vet när garderoben dammsögs sist?) och jag lär ju blir klar med det här innan jag gör något annat.. Annars kommer det stå kvar och T kommer bli galen när han kommer hem från jobbet.. ;)
 
Vilar några minuter bara medan jag skriver det här inlägget. Idolauditions på Tv, den enda roliga delen av idol - resten har aldrig vart min grej.. 
 
Hallen fortsätter för övrigt dubbelt så långt åt höger ut ur bilden och där är lika fullsmackat med grejer.. Det mesta ska upp på vinden, så jag lär väl återgå till arbetet..  :)
 
Det är jobbigt nu men det ska bli jävligt skönt att det inte tar stopp direkt när man öppnar dörren. :)
Sandra
2015-08-25 @ 20:19:28
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Haha jag är precis tvärtom med Idol, älskar att se fredagsfinalerna men tycker auditions är så himla dryga. Vill gärna se idolernas resa från början men hatar dom där oseriösa skojarna som tar så mkt plats i auditions xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0