tja, det är ju bättre än förstoppning..?

Ännu ett inlägg sent på natten. Återigen är det nu efter midnatt och denna gång innebär det att nedräknongen ÄNTLIGEN nått tvåsiffrigt!  Bara 99dagar kvar nu!!!!


99 dagar kvar och jag har ingen aning om hur man gör med barn.. Har idag iaf tränat på att klä på barn, om jag skulle få en väldigt sprattlig unge.. Tur man har en snäll katt som låter en hållas med mina dumheter.. 😂 

Ofta så tänker jag inte på att jag är gravid men ibland blir man sådär väldigt påmind. Som när man HELT PLÖTSLIGT blir supermegakissnödig.

Eller när man sitter vid datorn på kvällen och njuter av att magen hoppar och rör sig och man blir sådär härligt fascinerad av att det faktiskt bor en liten människa därinne.. En liten människa som sedan bökar runt lite mer och möblerar om så att du blir bajsnödig.



#livetsomgravid
Sandra
2015-08-25 @ 20:22:00
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Hahaha ! Så gullig han blev i bodyn ! :D Jag får inte ens sätta tomteluva på min misse xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0