skillnader från dag till dag

Det är fantastiskt hur mycket som händer i kroppen när man är gravid och framförallt hue mycket skillnad man kan känna på lillens rörelsemönster från dag till dag..

Helt plötsligt gick man från att ha känt "något, nån gång" till att tydligt känna buffar varje dag.. De senaste två dagarna har jag många gånger kunnat känna specifikt fötter! Inte bara snabba buffar utan att det faktiskt är en liten fot som trycker! 

Har precis legat i soffan och bara känt efter ett bra tag nu, och nu tog hon en paus så jag passade på att skriva detta.
Sambon tycker jag är knäpp som nästan börjar gråta av lycka när jag känner sparkarna men jag tror han bara är avundsjuk som missar allting.. :)


Imorgon börjar skolan igen och jag är fortfarande inte klar (läs; har inte börjat) med sista hemtentan från förra terminen.. Måste sätta mig ner och börja skriva, har iaf nästan läst all kurslitteratur..
Världena svåraste jävla tenta dock och jag förstår ingenting!!!!
Osäker på hur mycket svårare det känns pga min gravidhjärna men den har blivit rätt dryg senaste tiden iaf.. Skrev en 7 år gammal adress när jag skulle bli medlem i H&Ms kundklubb..


Nu börjas det sparkas igen och jag tror lilltjejen firar att det nu är måndag och ny vecka! V28!

Gonatt på er!
Sandra
2015-08-31 @ 18:44:08
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Magiskt <3
Hur gör du med studierna nu ? Tar du paus 1-2 år o fortsätter sen eller ? :)

Svar: nej jag kommer köra på bara, är ju bara i skolan 1-2 gånger i månaden knappt och resten av tiden läser jag hemma så det ska nog gå bra med en bebis :)
Ronja Edlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0