sjukaste..


Sjukaste grejen nyss!! Som kanske egentligen inte är så sjuk men..
Har kunnat känna sparkar rätt länge nu (är ju i v25+5) men sällan mer än snabba buffar..

Sitter med hörlurar på magen och låter Lilla M lyssna på musik när jag känner.. Något(?) under öronkåpan.. Tänker att nu gör hon något! Så snabbt dit med handen ifall jag skulle känna nåt å då ba känner jag astydligt hur hon ba trycker dit foten och drar den längs insidan..  Typ första eller andra gången jag känner att hon draaar liksom och definitivt första gången jag hinner med att känna det med handen!!

Jag blev nästan lite rädd, blev helt överasskad och var nära på att rycka undan handen innan ett enormt leende spred sig över fejjan.. Hahah! Är nog inte riktigt van och på nåt sätt känns det som att man inte ännu fattat att det faktiskt är en liten människa därinne.. 

Kommer på mig själv nästan varje dag att tänka hur sjukt overkligt det är, alltihopa!


Ska hänga tvätt nu, är klar med garderoben och hallen är återställd till det normala! 
Är kissnödig också.. Ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0