Magen i v25

 
 
 
Idag tog jag och T en kvällspromenad på ungefär 2km.. Aldrig trodde jag en kort promenad i lugn takt skulle vara så ansträngande!
Några gravidkrämpor har jag inte haft men när jag är ute och går, mer än bara på affären liksom, så börjar det dra i magen på ett ganska obekvämt sätt.. Antar att det är sammandragningar men inte så farligt, känns iallafall skönt att ge magen stöd när det blir så..

Väldigt mysigt hade vi det iallafall och i slutet av promenaden gick vi förbi ett ställe där solen sken så fint så jag tvingade T att stanna och knäppa av några snabba mobilbilder på mig.. Man får vara lite ego när man är gravid, va? :)
Sandra
2015-08-14 @ 23:36:51
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Man får alltid va ego när det är bra ljusförhållanden o vacker miljö ! :D Du är så fin ! <3

Svar: Jag är ju bloggare dessutom! Haha, stackaren hade väl glömt bort hur det är att vara tillsammans med en bloggare, var ju tusen år sedan jag slutade uppdatera min gamla! ;PTack! <3
Ronja Edlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0