och så finns det dem som har flera hundra dagar kvar!!




Slänger bara in en snabb liten uppdatering innan jag drar täcket över mig.. Eller inte, har knappt använt täcke på hela sommaren.. :)

Nu är det hundra dagar kvar!

Vi var på föräldragruppsmöte igår, första mötet av tre. Ett par var tvungna att avboka gårdagens möte så på plats var, förutom mig och T bara barnmorskan och ett par till. Pratade mest om våra förväntningar och vad vi ville veta på mötena..
Och så bjöds det på fika - och det kan man ju inte tacka nej till!

Nu ligger jag i sängen för det är apsent!
Borde väl ha somnat för länge sen men vi har legat och myst och Pappa T har pratat med lilla M i magen som har sparkat på hans ansikte, hehe.. Såå mysigt! 

Nu smörjer han magen med Mama Bee belly butter från burts bees, också en väldigt mysig kvällsgrej..

Imorgon vankas grillning hos svärföräldrarna, så Gonatt på er!! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0