Gulligt från Ali express

 
 
Helt seriöst? Huuuur gullig är inte jordgubben??

Dessa och några fler modeller hittar ni HÄR!

AliExpress är för övrigt en sida där de har väldigt mycket roliga och fina grejer, speciellt bebiskläder kan jag klicka runt länge och titta på! Samma med LightInTheBox - också jättemycket fint!
Har aldrig beställt ifrån någon av dem sidorna själv men har hört mycket gott. Tänkte lägga lite beställningar i framtiden - just nu har jag som sagt köpstopp så jag nöjer mig med att dela med mig till er.. :)
King
2015-08-21 @ 11:09:12

Lightinthebox tar mer i tull ån vad varorna kostar så den sidan suger.

Svar: fast tullavgift är det väl inte dem som tar, tullavgift tar väl tullen?
Tullavgift ska heller inte kunna överstiga 30% av varans värde beroende på vad man har beställt -och återigen är det ju tullen som bestämmer det..


Låter ju jättekonstigt det du säger.. :S
Ronja Edlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0